Yhdistyksen jäsenmäärä kasvussa

18.12.2013

Ylästön koulun joulujuhlatilaisuuksissa on kerrottu yhdistyksen perustamisesta ja lisäksi koulun oppilaiden vanhemmille Wilman kautta on välitetty perustamisesta kertova tiedote. Yhteydenottoja onkin tullut kiihtyvään tahtiin. Ilmoittauduttuasi vastaamme sinulle lähipäivinä tarkemmilla ohjeilla.

Yhdistyksen edustus ja toimintamahdollisuudet ovat sitä paremmat mitä suurempi osa oppilaiden perheistä on mukana. Jäsenyys ei edellytä perheeltä mitään. Jäsenmaksu on vain 10 eur/perhe ja yhdistyksen sivuston kautta sekä sähköpostitiedotteiden myötä saat jäsenenä tietoa niin Ylästön kuin koulun asioista. Keskustelupalstan kautta voit halutessasi osallistua toimintaan myös kotoa käsin, koska se on niin helppoa.